«-(¯´v´¯)--عاشق دل شکسته «-(¯´v´¯)--« -
«-(¯´v´¯)--عاشق دل شکسته «-(¯´v´¯)--« -

 
درباره وبلاگ

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 42
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 140
بازدید کل : 6689
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 123
تعداد آنلاین : 1



 
تقدیم به دلشکسته ها

 

 
به تو نرسیدم، اما خیلی چیزارو یاد گرفتم...

یاد گرفتم به خاطر کسی که دوستش دارم باید دروغ نگم.

یاد گرفتم هیچکس ارزش شکوندن غرورم رو نداره.

یاد گرفتم توی زندگی برای اون که بفهمم چقدر دوستم داره هر روز به یه بهانه ای دلشو بشکونم.

یاد گرفتم گریه ی هیچکس رو باور نکنم.

یاد گرفتم بهش هیچ وقت فرصت جبران ندم.

یاد گرفتم دم از عاشقی بزنم ولی اما از کجا بگم از کی بگم...

می خوام همین جا دلمو بشکونم خوردش کنم تا دیگه عاشق نشه.

تا دیگه کسی رو دوست نداشته باشه.

توی این زمونه کسی نباید احساس تورو بدونه وگرنه اون تورو می شکونه.

می خوام بشم همون آدم قبل کسی که از سنگ بود و دو رو برش دیواری از سکوت و بی تفاوتی...

دو روز دنیا ارزش این رو نداره که بخواد همش به غم و غصه بگذره.

می خوام برم جایی که کسی منو نشناسه...

اینجا نمی تونه جزیره ی بهشت من باشه...

می خوام تنها باشم...

از خودمم دور باشم...

نباشم...

نباشم...

تقدیم به دلشکسته ها



نظرات شما عزیزان:

amitis
ساعت9:43---7 شهريور 1392
ادم وقتی خوب باشه کسی نمی بینتش باید بد بود اخه میگن باید همرنگ جماعت شد اگه بد باشی همه چیز طبق میلت میشه

mahtab
ساعت22:46---31 ارديبهشت 1391
gol gofti....haghighate mahze....


سحر
ساعت12:31---21 اسفند 1390
سلام متنتون خیلی قشنگ بود منم دلم شکسته از اینکه یکی رو دوست دارم ولی اون حتی بهم نگاه نمی کنه ولی از الان میخوام همه چیزو تموم کنم میوام واسه خودم باشم میخوام شاد باشم

آناهیتا
ساعت23:19---21 بهمن 1389
سلام. مطلبت خیلی زیبا و احساسی بود

مروارید
ساعت0:35---16 بهمن 1389
مرسی بهم سر زدی
بازم بیا
وبت با مطالبش نازهههههههه


mehrzad.elhami
ساعت20:49---15 بهمن 1389
سلا من تو رو لینک کردم تو هم خواستی ما رو لینک بکن بهت سر میزنم موفق باشید


raha
ساعت21:17---11 بهمن 1389
سلام غریبه مرسی که به وبم سرزدی
,وبلاگت غمگین وپرازمعنی های نهفته بود
مخصوصاآهنگت
امیدوارم دیگه دلت نشکنه


reza
ساعت11:33---7 بهمن 1389
سلام عزیزم مرسی که بهم سر زدی من شما را لینک کردم شما هم لطفا منو لینک کن به قول معروف نا برده رنج گنج میسر نمیشود امیدوارم به اون چیزی که می خوای برسی

نازبازي
ساعت9:52---7 بهمن 1389
سلام
خيلي خيلي خوش اومدي
وب شما كه عاليه واز دل انگيزي آدم دوست نداره ازش جدا بشه
با هم رفت و آمد كنيم باشه؟
ممنون


شیدا و محمد
ساعت7:53---7 بهمن 1389
سلام عزیزم
دنیا خیلی چیزای قشنگ و تلخ دیگه ای داره که میتونی به اونا فکر کنی... اگه رفته خوب رفته، تقدیر این بوده که بره و حالا که برگشته اگه به نظرت میتونی ببخشیش قبولش کن اما اگه نمیتونی بیخیالش شو و دیگه از غم ننویس...
به آینده ای فکر کن که تو راهه، حتما میتونه خیلی بهتر از این باشه، پس به شادیها فکر کن و خوش باش... مگه چقدر میخوای عمر کنی..؟


امیرحسین
ساعت16:01---6 بهمن 1389
واقعاااااااااا حرف دلمو زدی. خیلی دلممممممم شکسته از یکیییییییییییییییییی

میای تبادل لینک؟؟؟؟؟؟؟ اگه میای منو با اسمه :

تنها در تاریکی روز

لینک کن و بهم بگو تا منم لینکت کنم.
مر30




mahan
ساعت10:03---6 بهمن 1389
salam mersi be weblogam omadi webe ghashangi dari

شیدا و محمد
ساعت7:09---6 بهمن 1389
سلام
ممنون که سر زدی
وبلاگت قشنگه، اما سراسر غم، از یه پستت اینطور برداشت کردم که برگشته، اما قبولش نداری... آیا عاشق بودی یا نه فقط همینطوری مینویسی...؟


بادل
ساعت0:00---6 بهمن 1389
zibayiha.mihanblog.com

بادل
ساعت23:58---5 بهمن 1389
سلام مرسي كه بهم سر زدي شما هم وب قشنگي داري باي پاسخ:خوشحال میشم من به عنوان عاشق دلشکسته لینک کنید من باید شما را با چه عنوانی لینگ کنم ///؟؟؟؟

rOya
ساعت21:55---5 بهمن 1389
salam dooste aziz
kheili ghamgin bud
enegy manfi ziad dasht
az in be bad tirip love ham bezar


موسوی
ساعت21:26---5 بهمن 1389
سلام

تلخند17 را به شما تقدیم می کنم.



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






سه شنبه 5 بهمن 1389برچسب:تقدیم به دلشکسته ها, توسط غريبه